Site Loading

הובלות בצפון הארץ במחירים שוברי שוק

שירות הובלות בצפוןמדינת תל אביב יכולה ללמוד קצת יותר על תודעת השירות של חברות ההובלות בצפון הארץ ועל המחירים הבלתי סבירים שמקבלים שם לעומת אותם שירותים באזור תל אביב וגוש דן. לקנו לדוגמא חברת הובלות בצפון אקראית ושאלנו אותם לגבי מחיר הובלת דירה סטנדרטית שלושה חדרים בתוך אותה העיר (לדוגמא העיר טבריה) ושאלנו את אותה השאלה ואת אותה ההצעה מחברת הובלות באזור גוש דן וקבלנו הצעת מחיר שגדולה בכ- 50% יותר יקר מאשר אותה ההצעה באזור טבריה והעמקים.

שירותי הובלות בצפון המובילים

רבים מהגולשים באזור חיפה וצפון הארץ מחפשים מילות חיפוש כגון :"הובלות בצפון השוואת מחירים" או "הובלות בצפון המלצות" אך לא מבינים שגם אם ימצאו עשרות אתרים שונים שיתנו להם הצעות מחיר והמלצות, בסופו של דבר צריך לדעת מה להגיד למוביל בטלפון על מנת לקבל את הצעת המחיר המתאימה ביותר.

לדוגמא:

  • אם אתם גרים בבית קטן של חדר אחד ומיטה קטנה חשוב לציין את זה בהתחלה שכן המוביל יגיע אם כלי רכב יותר קטן ויחייב אתכם בתשלום הרבה יותר קטן.
  • אם אתם צריכים הובלה רק של מוצר בודד יש לציין זאת עוד במעמד הטלפוני
  • אם אתם גרים בבניין ללא מעלית חשוב לציין זאת ואת הקומה בה אתם מתגוררים.
  • לכל שינוי בפני השטח יכול להיות מחיר שונה ולכן חשוב לבדוק זאת טוב טוב ולדעת בדיוק מה להגיד למוביל על מנת להוזיל עלויות ולתאם ציפיות מחיר מבחינתכם

אז לפני שאתם מזמינים שירות הובלה, הפנימו את כל הטיפים במאמר ותחסכו במאות שקלים את השירות והמזהם הזה (על פי משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים).

ככה עושים את זה באמריקה:

http://www.dailymotion.com/video/x19cxxh_great-american-moving-storage-video-houston-tx-united-states-professional-services_shortfilms

Main Navigation