Site Loading

קייטנת אנגלית לילדים ולנוער

לימודי אנגלית בקייטנהבעוד כחודש הילדים יצאו לחופש הגדול שעבור הילדים הוא חלום ושאיפה בכל תחילת שנה ועבור ההורים הוא מטלה כבדה ועול גדול. רוב ההורים שולחים את ילדיהם לאחת מהקייטנות הרבות הקיימות כיום, חלקן קייטנות ממוסדות ומסבסדות על ידי המדינה אך רובן פרטיות.

סוגי הקייטנות הינם רבים כגון קייטנת חלל, קייטנת כדורסל או כדורגל, קייטנת מחשבים, קייטנת ריקודים ועוד. אך אנחנו רוצים להמליץ לכם כאן על קייטנת אנגלית לילדים שלכם.

קייטנת אנגלית הינה סוג של חוויה המלווה יחד עם למידה מה שמעשיר את הילד בצורה הטובה ביותר גם ללמידה נכונה, גם לשיפור השפה השניה החשובה לכל תושב ישראלי שהיא אנגלית וכמובן המון המון כיף וחוויות בכל יום מחדש.

למידע על השפה האנגלית לפי משרד החינוך לחצו כאן

כיצד עוברת קייטנת אנגלית

במהלך הקייטנה הילדים יחוו חוויות יוצאות דופן, ממש בדומה מאוד לסאמר סקול היקר והידוע. הקייטנה כולה מתנהלת באנגלית מה שגורם לילדים להתאמץ ולפתח כישורי הבנת הנשמע ושיפור השפה האנגלית, בנוסף יהיו חוויות ופעילויות רבות בכל יום. הקייטנה מיועדת לכל הגילאים ומסודרת לפי טווחי גילאים ורמת אנגלית כך שלא ימצאו את עצמם הטובים באנגלית עם המתקשים ולהיפך. בהתאם לכך גם הרמה של האנגלית משתנה כמובן.

כמובן יש לזכור כי החופש הגדול הוא תקופה ארוכה בה הילדים לא לומדים דברים חדשים, לא מתרגלים את החומר הנלמד ולפעמים גם מוצאים את עצמם חוזרים אחורה ברמת השפה, המתמטיקה והאנגלית. אנחנו מציעים לכם לרשום את ילדיכם לקייטנת האנגלית ולשמור ואף לשפר את רמת האנלית של ילדיכם בצורה משמעותית בזמן קצר וכל זה תוך כדי פעילויות, כיף וחוויות רבות.

לתרגום וטיפים בשפה האנגלית – מילון מורפיקס זמין עבורכם חינם ברשת

 

עדכון – קישורים חשובים מאוד:

Main Navigation