Site Loading

תרומת מחזור בקבוקים ,מתכות, ברזלים ורכבים מפירוק

עולם ירוק למיחזור

כיום אנו ערים למציאות שונה מבעבר , ישנה חשיבות עליונה לתחום המחזור ולעמותות הפועלות על מנת למזער את הנזק והעלאת המודעות של חשיבה ירוקה , מיחזור חפצים ועוד.

דוגמה בולטת במיוחד שכל אחד מכיר היא מיחזור בקבוקי פלסטיק . היום ישנם מספר רב של עמותות שפועלות והיתרון המרכזי בתחום הוא שאזרחי המדינה יכולים לתרום בקבוקים ולקבל עליהם כסף, כך רמת המעורבות החברתית עולה.

עולם ירוק למיחזורעבור בקבוקים נקבל סכומים סימליים שנעים בין 0.2 ל 1 שקל החל מבקבוק פלסטיק קטן ועד מחזור בקבוק בירה מזכוכית.

מיחזור נוסף פופולארי במיוחד מגיע מעולם הרכבים לפירוק. מכירת רכבים לפירוק פשוטו כמשמעו, לעיתים מדינת ישראל יוצאת בקמפיין גריסה של רכבים ישנים.

גריסה של רכבים לפירוק היא העברת הרכב למתקני גריטה תקניין מטעם המדינה שבוא אנו כאזרחים מנדבים את הרכב תמורת לא פחות מ 2000-3000 שח, תלוי במחיר שמספק משרד התחבורה ובתקציב שמשרד האוצר שהקציב עבור רכבים לפירוק.

אז אם יש לכם כל חפץ ישן שתהליך פירוקו יכול להיות מועיל לאיכות הסביבה תירתמו למאבק המיחזור! , מיחזור נייר ,רכבים לפירוק , מיחזור ניילונים , מיחזור בקבוקים ועוד!

אז כמו שאומרים! " אכלת" שתיתי" יאללה למחזורית! 

3 thoughts on “תרומת מחזור בקבוקים ,מתכות, ברזלים ורכבים מפירוק

  1. חשוב מאוד לשמור על העולם שלנו, אני מכיר את אדם טבע ודין , אני מאמין שהם בדרך לשינוי אמיתי! כל הכבוד לכל הארגונים ולכל מי שמוביל לכיוון תרומת איכות הסביבה

  2. פניתי למגרש פירוק רכבים שהם קונים רכבים לפירוק במזומן , זה אחלה פתרון גם לזרוק לאשפה רכבים ישנים אף על פי כן שאופציית הגריטה כשהיא על השולחן הרבה יותר מועילה

Comments are closed.

Main Navigation