Site Loading

גאנגאם סטייל – הסרטון ששבר את האינטרנט

המשפט "לשבור את האינטרנט" הוא ללא ספק אחד המשפטים הזכורים ביותר של השנה החולפת וזאת בגלל לא אחרת מאשר קים קרדשיאן ששברה את האינטרנט עם צילומי עירום מלאים (הכל כולל הכל) ומאז כל דבר מוגזם, שהולך על הקצה, שעושה משהו קיצוני יותר מכל קודמיו ברשת מקבל את התואר "שובר את האינטרנט" או "שובר את הרשת"

גאנגם סטייל ממשיך לשבור שיאים

הסרטון גאנגם סטייל שמבצוע על ידי הזמר סיי (Psy) (השם גאנגם סטייל הוא על שם מחוז גאנגם בקוריאה סוג של צפון תל אביב שלהם) הוא אחד הסרטונים ששברו שיאי יוטיוב רבים ספק אם מישהו בעתיד הקרוב יוכל עליו. בראש ובראשונה הסרטון הזה הוא הסרטון הראשון שהגיע למיליארד צפיות ביוטיוב (למרות שרק שיצא גאנגם סטייל היה סרטון של ג'אסטין ביבר עם 750 אלף צפיות). זה גם הסרטון הראשון ששבר את ספירת הצפיות ביוטיוב, שעד לאותו סרטון המשנה של הספירות היה 32 בתים מה שמאפשר ספירה עד 2.2 מיליארד בערך אך גם את זה גאנגאם סטייל שבר ויוטיוב שינו את המשפנה שסופר את הסרטונים ל-64 בתים מה שיתן מנוחה עד בסביבות 180 מיליארד.

ואחרי כל כך הרבה דיבורים נסיים עם הקליפ המדובר שעומד נכון לעכשיו על "2,236,576,675" צפיות. אז שתהיה צפיה נעימה…. הופה גאנגם סטייל…!!!

Main Navigation