Site Loading

מעבר דירה הוא תהליך הגובל בלא מעט לחץ וסידורים. אריזת כל תכולת הבית לצורך מעבר מהדירה הנוכחית לדירה הממוקמת ביעד חדש, היא לא דבר קל. יש לארוז את הבית באופן ראוי, בהתאם לכל פריט ורהיט המצויים בו. כל דבר צריך להיארז באופן הנכון לו. בנוסף לכך, הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג לו הוא שירותי הובלות לכל חלקי הארץ איכותיים וממקצועיים, אשר יובילו את תכולת הדירה שלכם אל עבר יעדה באופן הטוב ביותר. מכיוון שמדובר בכל תכולת הדירה שלכם, אתם וודאי מצויים בלחץ מכיוון שאינכם יודעים כיצד והאם תגיע תכולת הדירה בשלום ליעדה. בכדי לאפשר לעצמכם להוריד מעט את מפלס החרדה והלחץ בכל תקופת טרום המעבר, כדאי מאוד שראשית כל תבחרו בחברת הובלות הידועה כחברה אחראית, מנוסה, אמינה ומקצועית, אשר ניתן לסמוך עליה כאשר מדובר במעבר דירה.

ישנו סוג נוסף של הובלה שנקרא הובלת מטענים שזהו נושא אחר בגדול אל במאמר זה נדבר לרב על הובלות ללקוחות במגזר הפרטי בלבד.

כיצד לבחור חברת הובלות?

הובלות לכל חלקי הארץ
שירותי הובלות לכל חלקי הארץ – אז איך בוחרים?

כאשר מדובר בשירותי הובלות, כדאי לבחור חברה המבצעת הובלות לכל חלקי הארץ .למשל יש חברות שמספקות שירותים ארציים כמו באתר OHV.co.il ניתן למצוא שירותי הובלות בחיפה ומצד שני של המפה שלנו בישראל יותר לכיוון המרכז הם מספקים גם שירותי אריזה וגם הובלות בתל אביב והסביבה. לא פעם המעבר והא מעבר בין עיר אחת לאחרת הממוקמות בשני קצוות שונים של הארץ. לכן, חשוב מאוד שחברת ההובלות תהיה חברה שבכוחה לבצע הובלות לכל חלקי הארץ באופן איכותי ונוח. מלבד זאת, יש לדאוג שחברת ההובלות תהיה חברה מקצועית אשר עוסקת זמן רב בשירותי הובלות ויודעת כיצד לבצע את העבודה באופן הטוב והיעיל ביותר. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד לבחור חברת הובלות מנוסה ומקצועית, כדאי מאוד שתעזרו בהמלצות שונות שניתן למצוא באתרי אינטרנט על חברות הובלות מומלצות או שתוכלו לשמוע מחברים, מכרים, שכנים או קרובים, אשר העתיקו בעבר את מקום מגוריהם ונעזרו בחברת הובלות אשר העניקה להם את השירות הטוב ביותר. אין ספק שבכדי להרגיש שתכולת ביתכם מצויה בידיים טובות לאורך כל תהליך המעבר, יש לבחור חברת הובלות אשר תרגישו שאתם מספיק סומכים עליה ושהיא מכילה אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים.

מה כוללים שירותי הובלות?

עוברים דירה בגדול
עוברים דירה בגדול – עוברים בצורה יעילה ובטוחה

שירותי הובלות מתחלקים לשני סוגים: ישנם שירותי הובלות הכוללים גם את שירותי אריזת תכולת הדירה- חברות מעין אלו יגיע לביתכם עוד לפני יום המעבר ויארזו את תכולת ביתכם באופן הטוב ביותר. כך שתוכלו לחסוך מעצמכם זמן ומאמץ. הסוג השני של חברת ההובלות הוא חברות הובלות אשר עוסקות אך ורק במעבר כל הציוד הרלוונטי ממקומו הנוכחי אל עבר יעדו החדש. שירות מעין זה כולל את סחיבת הריהוט והציוד הרלוונטיים עבורכם, העברתו למשאית בגודל המתאים עבור תכולת ביתכם, הבאתו אל היעד ונשיאתו אל הדירה הרלוונטית. מחיר שירותי הובלות הוא דבר המשתנה בהתאם לכמות הציוד והריהוט שיש להעביר, בהתאם למרחק בין המקום הנתון ליעד הרלוונטי ובהתאם לגודל כלי הרכב הנדרש לשם ההובלה.

לפני שאתם בוחרים חברות הובלות כדאי שתוודאו שמדובר בחברות הובלות לכל חלקי הארץ, אשר מבצעים את שירותיהם באופן מקצועי, יעיל ואיכותי ובמחיר אטרקטיבי ומשתלם.

העברת תכולת דירה בין מדינות | מעבר דירה לחו"ל

הובלות לחול
הובלות לצרכי רילוקיישן

מעוניינים לבצע מעבר דירה בין מדינות? חושבים כבר הרבה זמן על רילוקיישן ? ניתן להעביר את תכולת הדירה בעזרת דואר אוויר ומצד שני לבצע העברה בעזרת הובלה ימית , אנו ממליצים לבצע זאת בהובלה ימית מכיוון שהעלות תהיה הרבה יותר נמוכה אבל כמובן שזהו שיקול אישי שלכם בלבד. אם אתם בלחץ לעבור דירה בהקדם האופציה האווירית תהיה בדרך כלל יותר יקרה בפי 2 וחצי.

בהצלחה!

Main Navigation